zuhal yaka

Yol Hikayeleri 2

Posted on: 17 Ocak 2012

Bu haftasonu yine İzmir’deydim ve yine bir hikaye cepte geldim:)

Bu sefer ki yol hikayem henüz havayoluna giderken yaşandı.Cumartesi günü bildiğiniz üzere İstanbul’da uzun süreli elektrik kesintisi yaşandı. Şansa bak ki ben de tam o saatlerde uçağa yetişmeye çalışıyordum!

Cumartesi günü planım işten çıkıp, Mecidiyeköy’den metrobüse binip Şirinevler’de metroya geçmek ve havaalanına ulaşmaktı. Ama evdeki hesap İstanbul’a uymadı..

Saat 1 buçuk gibi elektrik kesildi, bende 2 gibi çıktım ofisten düştüm havaalanı yoluna. Tabi o sırada bilmiyorum bu kadar büyük ve kapsamlı bir kesinti olduğu. Metrobüse bindim, nasıl olduysa 2 durak sonra oturcak yer buldum. Vakit geçirmek içinde cepten sosyal alemde gezinmeye başladım veee ne göreyim! Ardı ardına kesinti ile ilgili atılan twitlet, paylaşımlar.. Benim için can alıcı olanları ise belli tabi.. ” Elektrik kesintisinden dolayı metro ve tramvay çalışmıyormuş!” , ” Uçuşlar ertelenmiş!”

Tahmin edersiniz artık, yol boyunca ne senaryolar ürettim, kendimi nasıl yedim bitirdim! Ve sonunda Şirinevler’deydim. Metronun dışındaki kalabalıktan, yazılanların doğru olduğu belliydi ama gidip kendi gözlerimle görmem, kulaklarım ile duymam gerekiyordu! Gördüm ve duydum.. Taksi bulmaktan başka çarem olmadığını anladım.

İyi de elektrik kesildi diye taksilerde mi çalışmıyor! diye düşünmeden edemedim. Hoş, gelen taksilerde dolu geçtiğinden yağmurun altında,sırtımda çanta can çekiştim yaklaşık yarım saat:/

Sonunda bir taksi yakaladım,kısa sürede havaalanındaydım. Korktuğum olmadı, uçak rötar yapmadı, tam vaktinde İzmir’deydim:)

 

izmir

Yorum bırakın